Saturday, October 3, 2009

Bacaan Yasin PMR@SPM

pada 1/10/2009 bersamaan 12 syawal hari khamis
malm jumaat, skola aku SMK Dato' Seri Maharaja Lela
(tok lela),bertempat dewan utama skola mengadakan
bacaan yasin utk bdk PMR dan SPM sbgai ikhtiar
terakhir utk menghdapi exam.Dak skola lain yg berdektan
kawasan kg.gajah aku x taw bile,sbb x dpt infomation...
SARJANA,ABDUL JALIL,MRSM,MAAD EHYAK n Changkat Lada.
Mungkin ade sestengah skola dh buat kot.

Aku pon lambat tahu ari bacaan yasin ni,hari selasa ari tu
baru tahu lepas habis exam trial geo,terus g bilik cikgu
hamshah tok infomation terkini..lmbat dpt kertasnye.
Cadangnye semua lar pakat satu kelas nk pakai baju raye
mase bacaan yasin tersebut,last2 dak pompuan jer pakai
bju raye,dak laki pakai baju raye tpi seluar treck jew...pelik2

Pda mulenye mak aku x nk dtg mjlis bacaan yasin ni,jenuh
aku pujuk,akhirnye mak aku g jugak..tibe2 jew ade kereta
mak aku kat skola masa tuh..ishk2.
Bacaan yasin bermula seleps solat maghrib yg di imamkn
oleh Tn.Hj.Isa (imam besar masjid azlan shah)...
Air aku x bawak sbb pihak skola dh sediakan.
Lepas tuh solat isyak lepas bacaan yasin n solat hajat skali,
Majlis habis dlm kol 9.30,tpi kbyakkan dak kelas aku
x belar agi,tlong cikgu kemas dewan nnt dpt makanan lebih..huhu pelik2








































































































Dlm kol 10 bru slesai semuanye,sempat lar snap mlm tu dlm
suasana yg sunyi..makanan aku bawa 2 bungkus sbb mmg byk
lebih..drp buang baek ambik n member aku byk gak yg ambik
bawak balik...Hhmmm ramai gak ibubapa yg dtg,cikgu skola
rendah aku dlu pon ade aku jumpe...
Malu siot jumpe cikgu skola rendah dlu,sbb x dpt g masok
skola asrama penuh,dlu kemain lagi janjinye..huhu,pelik2




















Ni jer tiggal yg lain dh bali


















Aku dsini ingin meminta maaf kpd guru skola rendah aku dlu
sbb kbayakkannye yg mane guru2 skola rendah aku dlu berharap
semua ank muridnye pergi asrama penuh x ade yg skola harian..
tpi aku masok gak skola harian,nk wat camne,kat ini pon best jugak..
Dan ingin memohon maaf juga kpd semua guru SMKDSML sekiranye
ade membuat slah dan clap,harap dimaafkn..smoga mendoakn
kejayaan kitaorg semua...

3 comments:

Shafiq Azid said...

hoho... skul aku tah bila..


weh2.. skul ko katne.

Hakim Ishraf said...

jum doa sama2!

AzHaR said...

piqpiq:
skola aku dekat ngan pasir salak..

lanun terlampau:
inysallah,jom kita doa sama2 utk kejayaan semua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...