Monday, January 4, 2010

memory 2009

aku tlis ni pon yg mane aku igat jer n ape yg terlintas dlm fikiran aku jer..byk kenangan 2009 aku x leh lupekan..sbnarnye mls nk listkan n updat blog aku ni,so aku tulis jer ape yg terlintas kat kpale otak aku,sorry list yg aku buat ni x tersusun,ape aku igt aku tulis jer kat depan komputer ni,x ade perancangan pon..he3

  • cat klaz warne purple ngan dak klas 5 sn 2
  • ahli anggota pembimbing rakan sebaya (prs) sbg ketua biro keceriaan
  • pembantu pngakap usaha maju n jaya
  • pmbantu pngakap skolah rendah
  • mnang kawad kaki pngakap hari sukan..no.3
  • kli pertama blajar bawak kete auto n manual..scara curik2
  • thn menduduki peperiksaan sijil pelajaran malaysia (spm)
  • mnyertai kejohanan taekwondo prinkat negeri di selama..nsib x baek,mule2 dh klah
  • masok ptandingan blakon sketsa sempena hari karnival kerjaya peringkat perak tgh...klah...
  • kene kawad cam ngan polis...30 minit ngadap bilik cermin sorang2..x taw pe slah aku,kurang ajor punye polis..he3
  • hari raya kad p.pinang mlawat sedara sakit
  • dpt pegang plbgai jenis senjata kat tldm...tpi shot x dpt pon
  • bantu member mnguruskan aktiviti di kem dato' sagor
  • joging stiap pagi sabtu n ahad,kdg2 petang2
  • study group kat umah azzam,tpi aku jarang join
  • membuka garai utk berniaga semasa hri koperasi skolah...naseb baik laku..hua3
  • kursus kesedaran ict kat kemas 2 hari
  • thn ni f5 bru dpt bawak motor ke skolah...thn2 lepas jgn harap
  • kejer katering org kawin sementara
  • g genting higland clap masok blik org..knangan x dlupekn
  • sbgai penjaga garisan mase ptndingan badminton pringkat perak tgah..jdi la drp x main
  • thn ni raya,umah aku x pasang pelita n bakor lemang...malas nk buat
  • mlm raye meriah main mercun sampai tgh malam
  • mak aku belikan handphone yg baru utk aku kat greentown mall (gm)...aku pon x caye mak aku blikn hanset tok aku..mimpi ker ape
  • simcard ksayangan aku rosak..terpakse tukor nombor lain
  • thn ni pling kerap mkn nasi singgit kat kantin skola..sblem ni nk jejak ke kantin pon x nk
  • karnival rakan muda di t.intan 3 hari peringkat negeri perak
  • jamuan kelas utk semua f5 yg diadakan di dwn utama smk dato' seri maharaja lela...plbgai jenis desing bju diorng reka stiap kelas
k lar, tu jer yg aku igat pon n yg terlintas...sbnarnye byk agi,tpi aku x igat,list kat ats yg mane aku igat jer...tpi aku lebih suka lagi thn 2009 coz byk kenangan yg x leh dlupekan,ase mlas jer nk sambut thn 2010 thn ni...sbb thn 2009 adalah yg the best bagi aku,..apeapepon pada thn 2010 harap2 lebih baikn drp 2009 terdahulu...Insyallah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...