Monday, November 16, 2009

Aktiviti akhir2 di skola...


Pada 12/11/2009,sblem 6 hari menjelang peperiksaan spm,skola aku iaitu SMK Dato’ Seri Maharaja Lela telah mengadakan satu program khas jamuan kelas utk pelajar form 5.Tdk ade ape yg aku nk ceritakn,cume disambut ringkas dan biasa jer berbanding student form 5 yg terdahulu.

Pagi tuh bdk laki kelas aku (5sn2) pakat x nk pakai bju kelas dlu,dh nk start jamuan baru pakai…saje surprise.mule2 rmai gak bdk kelas lain tanye nape x wat baju kelas,padahal ktorg pakai lambat cikit..

Jamuan dibuat di dewan besar SMK Maharaja Lela,semasa cabut undi,kelas aku dpt tempat dibelakang sekali,depan ktorng dak 5sn1 n tepi ktorng bdk 5st.pagi tuh aku x bawak kamera,saje malas…sbb taw ramai yg bawak kamera,tuh malas tuh…tpi semua pic yg ade kat blog ni aku ambik drp camera man n laili..(thank you).
tot tngah gantung belon..sampai ker pon??


aku makan 4 cucuk jer..huhuposing2

tuh camne bleh sorg dak 5sn1 sesat kat blakang tuh??sembur jgn x sembur lailix ade kerja lain lar ni (mizi)ini pon same gak,,join sekakisnap mannn...duta kek..syaza n lailibuat ape tuh didi??
Lagi satu video handycam yg dirakam azam,xdpt ditunjukkan kat sini,mungkin terus di editkn utk dijadikn cd…Lambat gak start jamuanye, kire2 1.30 t/hari bru mule…tuh kire makan t.hari lar tuh,kirenye pagi tu bljor kejap..x ade ape nk dceritakan mls nk taip panjang2…tengok jer lar pic yg disediakn..selesai jamuan kire2 3.00 ptg..ngan macm2 aktiviti dijalankn terutamanye dak 5sn1 n 5st yg buat persembahan dorg kat atas pentas..mase kemasss..pas jamuanpermainan tukar2 hadiahlast posing time nk balik

Pada 13/11/2009,satu agi program dibuat utk student form5 iaitu program restu guru.Ca base selepas bacaan yassin pagi tuh,cikgu buat announcement bahawa bdk form 5 tunggu slepas bacaan yassin utk program restu guru..Mule2 cuak gak x taw nk cakap ape bile nk salam ngan cikgu.Nasib baik dimulakan kelas 5mpv,bleh lar reka ayat cikit2..Aku wat ayat klu cikgu tu pnah ajor aku,aku akan cakap “CIKGU SAYA MINTA MAAF SEKIRENYE ADA BUAT SALAH KEPADA CIKGU SEPANJANG SAYA BELAJAR DISINI,DAN SAYA HARAPKAN CIKGU HALALKANLAH SEMUA ILMU YG CIKGU BERIKAN.DOAKAN KEJAYAAN KTORNG.”klu cikgu yg x ajar aku,aku cakap “CIKGU SAYA MINTA MAAF SEKIRENYE ADE WAT DOSA NGAN CIKGU SEPANJANG SAYA BELAJOR DISINI”..lebih kurang camtuh lar,sape yg dok blakang aku sori lar lame tunggu..huhu,kadng tersasul gak sbb ayat panjang sngt….mmg ramai nangis waktu tuh,termasuk laki n pompuan..tpi aku berjaya dpt menahan perasaan aku tanpa menanagis..huahua.mane x nye,lagu cukup feeling..dak pompuan usah cakap lar,cukup beria menangis…hish3,Dlm tengah2 minta maaf tuh,ade jugak cikgu yg semapat agi peril ktorg n member aku ade cikgu sempat siap kene minta yuran agi tuh ngan cikgu aku..huahua..lawak2..Dlm kol 10.30 pagi tuh,dh mule start susun meja kat dewan,tpi yg aku x sukenye tempat duduk aku barisan hadapan skli,ssh lar nk usya camni,huhu..tpi x ape lar mase aku UPSR dlu tempat aku barisan belakang sekali,mase PMR dlu tempat aku tengah2 barisan,x ape lar SPM thn ni barisan aku hadapan pulak,,,ermm dok mane2 pon bleh jawab gak..

teka sape??haa...lompat2derma dperlukan..huahuag skola naik benda ni ker man??kenderaan kami bersama..

2 comments:

alhafezdistributor said...

Wah..kenduri besar nampak...Posing lagi..posing lagi..hehehe..so..macam biasa lah..ak nak minta izin ambil gambar mase jamuan 2...huhuhu..Ok..Buat yang terbaik Spm..nanti kalu dah habis spm..bleh lah on9 selalu..Good Luck

AzHaR said...

Ambik lar pic kat blog ni..
Insyaalah wat yg terbaik
tok spm thn ni tok naik
kan name skola blik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...