Sunday, January 23, 2011

Apa Perlu Kapel??




As salam..

Hmmmm...teringin lak nk tulis psal kapel ni
aku byk buat picture post je tu pon law ade entry2 best kat
website bkn sebab pe..one picture save thousands words
dengan kata lain dapat menjimatkan masa,letrik
padehal kipas kat ruang kmputer aku tu x pernah tutup plak
alasan kedua..aku malas..itu yang utama..kuikui

nk cte la sket pasal couple ni
sebab aku dapat rasakn kekecohan di sekeliling aku
aku rasa byk mende serba x kena dan aku rasa x puas hati
bagi aku xde salahnya nk bercouple
bendenye mudah dan kompleks
ade satu syarat je utk start dan teruskan relationship ni
NO SINS..tu je
kalu bleh control satu-satunya syarat ni bleh proceed

1st skali apa tujuan nk kapel tu..
kalu stakat nk bekapel tu utk sronok - sronok,
kluar hujung minggu dgn awek, nk tnjuk rsa bgga de awek..
baik x payah..riak dan menambah dosa
cari la org yg boleh bgi nasihat dlm soal hidup
soal mati..dgn kata lain soal agama
bukan yg stakat bagi nasihat pegi makan ubat bila sakit je,
pegi makan kalu x mkn lagi..
stakat tu, opah aku pon bleh bagi nsihat cmtu

kadang2 tu aku rasa sstngah prmpuan mcm dipergunakan
sori la kalu aku agak kasar dlm bbahasa. English aku dapat bapa je pon..haha
sstngah tu mcm x perasan mende tu..aku plak yg perasan
ambik contoh mcm kawan prmpuan aku sorang ni
aku saja la belek2 kat fb die..pastu terperasan 1 gambar
pastu pakwe die pon komen:


wah..gebunya sayang!!!
eh3..cun nye,cpe ni


dan si aweknye menjawab dgn malu2 ayam kononnya
what the....rasa nk gelak pon de
haish..laki tu mcm suka kat die pon sbb die cntik je
aku de jugak cakap kt my special one
walaupon mcm agak bertntangan ngan prinsip lelaki sejati kononya
aku tetap kata kat die:

ngn percayakan saya sepenuhnya sampai la saya jadi yg halal bagi awak

oh..yg ni quote aku..all right reserve
sebabnya mudah je..xde sape tau hati org lain

kalau la yg dicari tu perempuan yg cantik, kecantikan la yg korg dpt
kalau la yg dicari tu perempuan berduit, duit la yg korg dpt
kalau la yg dicari tu perempuan yg popular, ppulariti die la yg korg dpt
kalau la yg dicari tu perempuan yg beragama, korank dapat semuanya
dan lain2nya tu sebagai bonus

kalu kriteria di atas tu x dipenuhi
sebab tu la jadi kes2 yg mana kapel 5-6 tahun
pastu clash jadi mcm2..fenin - fenin
di pandangan aku sbg seorg loser dlm bab2 kapel ni
so berguna jugak la bila dpt experience drp kwn2 n kali pertama brkpel..haha




diubahsuai drp : http://fahmiaizuddin.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...